Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2021, 10:51 door Anoniem

Door Anoniem: Het verhaal is dus: ben je als software leverancier verantwoordelijk voor de gevolgen van gemaakte fouten, of mag je eerst gaan kijken welke fouten de klant eventueel gemaakt heeft en als je die kunt vinden de schuld bij de klant leggen. Zo simpel is het niet. Er is hier sprake van twee pakketten waar al het nodige in gebeurt en een koppeling tussen die pakketten van een leverancier die niet die pakketten levert. Voor de webwinkel wordt Magento gebruikt, voor de boekhouding Exact, en waar het hier over gaat is het leveren van een koppeling die gegevens van Magento naar Exact overbrengt. Men hanteert voor debiteuren (klanten) klantnummers vanaf 3000 voor vaste klanten, en vanaf 7000 gastaccounts. Die worden in Magento aangemaakt en via de koppeling doorgegeven aan Exact. Crediteuren (leveranciers) bestaan alleen in Exact. Die worden vastgelegd in dezelfde tabel als de debiteuren, en die worden handmatig genummerd van 1-2999 en daarna verder vanaf 15000. Omdat men over de 8000 gastaccounts heen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha