Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ach er is weer een behoefte geschapen en een deel van het winkelpubliek is nieuwsgierig en gebruikt dat ding. Dat het ook opnames maakt van de gebruiker kan als doelstelling hebben de emotie behorend bij een bepaalde gezichtsuitdrukking van de gebruiker vast te leggen om daar een team psychologen op los te laten om vast te stellen bij welke producten de klant zich blij of neutraal voelt. Kopen wordt bepaald door emotie. Dat is een van de allerbelangrijkste basisprincipes om een succesvol (groot)winkelbedrijf te exploiteren en het gebruik van die zelfscanner met camera is dan een hulpmiddel om klantgedrag/koopgedrag te analyseren, met als uiteindelijke doelstelling: toename van de omzet bevorderen door o.a winst door optimaal ruimtegebruik en presentatie, scherp en actueel te houden. Eenvoudig voorbeeld: Als de klant neutraal, of blij kijkt bij het vinden van een artikel en geïrriteerd na het nemen uit de winkelstelling, kan het zijn dat dit komt omdat hij/zij te hoog moest reiken of te diep moest ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):