Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hier begint het mee, daarna volgen andere zaken. Gewoon de voorwaarden veranderen: niet alleen voor nieuwe klanten maar ook voor bestaande. En ben je het er niet mee eens, stap dan maar over (als dat tenminste kan en je niet een verplichting hebt die in sommige gevallen geldt om een betaalrekening bij een bank te hebben als je ook een hypotheek afneemt: hadden we daar geen woord voor? Koppelverkoop? Dat mag toch niet?). Nog even en dan willen ze bankieren via een smartphone gaan verplichten. En zolang ze niet de laatste zijn zal het Kifid melden dat er altijd een overstap mogelijk is naar een andere bank die nog wel bankieren op andere manieren biedt (zie uitspraak Kifid in de casus van Knab https://www.security.nl/posting/722428/Knab+mag+smartphone-app+voor+gebruik+bankrekening+verplichten). Ja, zo kom je er als bank altijd mee weg: tarieven elk jaar omhoog en service elk jaar minder. Een bedrijfsmodel waar menig bedrijf jaloers op zou zijn. Dat krijg je als je feitelijk een dienst hebt gecreeerd die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):