Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-10-2021, 20:41 door Anoniem

Het probleem zit hem in de beleving: Deze klanten maken geen gebruik van internetbankieren, en ze zijn (blijkbaar) nog nooit slachtoffer geworden van fraude. Daarnaast lezen ze wel vrijwel elke dag dat er iemand slachtoffer is geworden van fraude via internetbankieren. Dat er jaarlijks bij de geldautomaten voor miljoenen euro's geld wordt gestolen met gestolen bankpassen, dat gaat even aan hen voorbij, want het is hen tenslotte nog nooit gebeurd. Dat een bankpas en pincode eigenlijk zeer onveilig is, zijn ze zich helemaal niet bewust. Overigens zouden deze klanten ook prima zonder internetbankieren van ABN AMRO over hun geld moeten kunnen beschikken, dankzij PSD2 zijn daar nieuwe mogelijkheden bij gekomen: PISP. Al zal de andere bank/fintech waarschijnlijk ook internetbankieren eisen. Het is inmiddels 2021, welkom in de 21e eeuw!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha