Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2021, 16:38 door [Account Verwijderd]

Je weet vooruit niet goed hoe dat uitpakt. Consumentisme is vaak voorspelbaar, maar evenzeer grillig. Voorbeeld: Naamsverandering van Iglo (diepvrieslevensmiddelen) was in de nasleep van het koelvloeistofincident in een vrachtauto waardoor diepvrieswaren vergiftigd werden (tweede helft 70er jaren) succesvol, maar het heeft Unilever heel veel moeite gekost. (1) Dat betrof een ongeluk, en uiteraard totaal niet opzettelijk !! , zoals Facebook wel opzettelijk privédata lekte naar Cambridge Analytica, maar de naamsveranderingen (het waren er meerderen) die volgden - nu heet het uiteindelijk weer Iglo - hebben wel het slechte imago dat het merk plotsklaps ongelukkigerwijze kreeg, verdoezelt. Het had er indertijd anders slecht uitgezien voor dit levensmiddelenmerk want ik herinner mij nog dat de omzet bij Unilever m.b.t. Iglo toen helemaal kelderde. Wij bleven indertijd met een overschot aan Iglo diepvries zitten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha