Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2021, 19:01 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Ard van Wiersum: Ik heb het vanaf het begin van de mogelijkheid tot contactloos betalen uitgeschakeld want ik vind het een 'real world' risico bij verlies van mijn PIN-pas. Tot aan het moment van blokkeren van de pas kan de vinder voor € 50,- op mijn rekening gaan winkelen. Daar bedank ik voor. Over vergoeden van de schade van contactloos betalen als een pas gestolen is doen banken dacht ik niet moeilijk, het gaat altijd om kleine bedragen en als de dief je pincode niet kent ben jij kennelijk zorgvuldig ermee geweest. En omdat door contactloos betalen minder vaak een pincode wordt ingevoerd is er ook minder gelegenheid voor dieven om die pincode mee te spieken als die wordt ingetikt om daarna de pas te rollen. Ik denk dat het per saldo veiliger is. En het gaat ook nog eens om bedragen die vergelijkbaar zijn met wat je kwijt bent als je portemonnee wordt gerold. Over wat voor risico heb je het dan eigenlijk? off topic: Iedereen heeft zijn persoonlijke perceptie van risico. Een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha