Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2021, 23:23 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: "Zou je de ING-bank vanaf nu succesvol verantwoordelijk kunnen stellen bij verlies van je PIN-pas als de vinder daarmee contactloos betaalt?" Zijn er gevallen waar de ING niet vergoed heeft? Vanmiddag ging ik hier pas aandacht aan besteden na mijn 'ontdekking' dat de mogelijkheid niet meer bestaat om te kiezen tussen aan/uit contactloos betalen. Dus ik heb er helemaal geen idee van of er gevallen bekend zijn waarin de ING de schade niet vergoedt. Op https://www.ing.nl/particulier/betalen/passen/contactloos-betalen-met-je-betaalpas/index.html lees ik: Schade vergoed: Bij misbruik vergoeden wij bijna altijd gewoon je schade Dat had ik in de loop van de middag ook gevonden. :-) Ik ga er vanuit dat het wel heel bont moet zijn als de ING de schade niet uitbetaald, maar zij houden dus wel een slag om de arm: ...."bijna altijd"... Ik heb nog geen tijd gehad om mijn pasje te testen door een poging contactloos betalen uit te proberen. (voor degenen die niet alles gelezen hebben in dit topic: Bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha