Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door majortom: Door Ard van Wiersum: Netbeheerders, en Waterleidingbedrijven hebben allemaal een geografisch vastgestelde machtspositie... etc. etc. Ze proberen het allemaal om je aan de "slimme" meter te krijgen. Ikzelf heb een paar jaar terug een nieuwbouwwoning laten bouwen. Bij aanvraag nutsvoorzieningen eerst contact gezocht met (in dit geval) Enexis omdat ik geen slimme meter wenste, maar een "domme" digitale meter (dus zonder communicatiemodule). Dit gelukkig zwart op wit laten vastleggen en schriftelijke bevestiging gehad van Enexis. Op het moment van plaatsen stonden ze gewoon met een slimme meter voor de deur. Geweigerd na tonen van de schriftelijke bevestiging. Uiteindelijk zijn ze een dag later terug gekomen met de andere meter. Als ik even niet goed had opgelet had ik nu een slimme meter gehad, waar je nooit meer vanaf komt. @majortom, Jij hebt dus ook zo'n enigszins negatieve ervaring. Bij mij verliep de keuze van de nieuwe meter bij Enexis dan weer helemaal volgens het boekje, maarrr in ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):