Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-10-2021, 00:18 door [Account Verwijderd]

@ Anoniem van 29-10, 19:55 uur. Dank voor de moeite je ervaring te melden, want dit is een interessante toevoeging! Ook hier zie je dus weer dat een bank een service heeft toegevoegd aan een betaal-pas. Daar is tot daar aan toe niets mee mis, absoluut niet, ik bedoel: een handige betaalservice toevoegen is prima, maar laat de klant beslissen of hij die service activeert en biedt hem/haar de mogelijkheid om die service te modificeren qua credit. Je kunt bij ABN/AMRO contactloos betalen aan/uitzetten lees ik daar - prima zo hoort het! - maar er is weer wel een risico voor de gebruiker van Dip & Go. Een behoorlijk risico zelfs want het aantal transacties is niet gelimiteerd, en je kunt de limiet van € 100 per transactie niet naar omlaag bijstellen, zoals je zelf ook al schrijft. Waarschijnlijk zal er wel weer een reactie komen dat het allemaal wel weer meevalt met dat risico. Maar het is nu juist zo dat het niet meevalt. Wat is er zo onacceptabel aan het scenario: Ik verlies mijn PIN-pas en tot aan de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha