Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Blijft een vaag verhaal, een software storing die zomaar kon ontstaan en die een hoop systemen heeft getroffen en waar men weken mee bezig is om die op te lossen en dan is het nu bijna opgelost maar nog niet helemaal... Vaak kost het even tijd om een softwarefout te VINDEN, maar als die is opgelost dan kost het niet veel tijd om dat te implementeren. Geen weken in ieder geval. Het zou hooguit kunnen dat de fout grote gevolgen heeft gehad voor data, en dat het nu veel tijd kost om dat allemaal te repareren. Maar dan is het eigenlijk geen softwarefout maar een incident met dataverlies. Ook bijvoorbeeld het grootschalig gebruik van bepaalde SSD's in een NAS of SAN, die dingen waar zo'n timer in zit waardoor ze na een X aantal uren ineens onbruikbaar zijn en al je storage weg is, dat zou je een softwarefout kunnen noemen. Maar dan is weer de vraag waarom die dingen niet geupdate of vervangen zijn nadat dit probleem bekend werd. En dat is ook iets wat op een gegeven moment duidelijk is en wat je vanaf dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):