Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem Door Anoniem Ik heb daar een andere mening over. Het durven vrijgeven van een patch, die vlg jou dan niet getest is, heeft dan toch alles te maken met kennis en zekerheid van een goed product afgeven. Indien Firefox net als MS weken zoniet maanden nodig heeft om: a de patch te maken b te testen ligt dat voornamelijk, m.i., aan het nivo van de schrijver(s) en zou ik me pas echt zorgen gaan maken om het product, in dit geval Firefox. Ik ben zelf programmeur en ik kan je mededelen dat er niet zoiets bestaat als het kennen van je eigen product zodat je wéét dat je fix geen nieuwe fouten creeert. Als dat zo was, waarom zat die fout er dan überhaupt in? Het is een contradictie. Datzelfde geldt ook voor de reparatie van een lek. Het is fysiek onmogelijk om binnen een dag alle gevolgen van een wijziging in software te onderzoeken op alle platforms, alle patch levels, alle plug-ins, en software van derden, zelfs al zet je daar een heel team op. Als de lek ernstig ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):