Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2021, 07:48 door Anoniem

Door Anoniem: ... Exact daarom steek ik geen simkaart in mijn smartphone en bankier vooralsnog ook enkel op de PC (totdat de Rabobank daar de stekker uit gaat trekken (klantonvriendelijk en verplicht? Nee joh, je mag gratis opzeggen is dan hun tekst, via een berichtensysteem waar jij natuurlijk niet op kunt reageren, feedback van klanten moet je niet willen!), de lay-out (afzichtelijk en onwerkbaar) is al exact hetzelfde...) Voor wat betreft de lay-out van de Rabo telebankieren website helemaal eens. Dat is een totale misser. Ze hebben een GUI voor mobiele devices naar een desktop geporteerd, maar een desktop is landscape en heeft een groot scherm. Voor zo'n scherm moet je een heel andere GUI toepassen van voor een mobieltje. De oude telebankieren site zag er misschien wat oubollig uit, maar was dan nog 100x beter dan het gedrocht wat Rabobank nu in productie heeft staan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha