Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2021, 11:08 door Anoniem

Door Anoniem: De vorige persoon die dit zei kon het mij niet vertellen. Hopelijk jij wel. Hoe wil je dit technisch dichtzetten? Er rekening mee houdend dat dit ook legitieme use cases heeft. Ik ben niet die persoon maar ik kan me wel voorstellen dat een telecom bedrijf filters aanbrengt op de nummerweergave die lijken op strict-reverse-path filtering in een router. Dat wil zeggen, je accepteert nummerweergave alleen als de call afkomstig is van de collega telecom aanbieder waar je zelf ook gesprekken naar dat nummer heen zou routeren. Zit de ABN bijvoorbeeld bij Vodafone en krijg je een oproep binnen met nummerweergave "van de ABN", en komt die oproep van Telecom India, dan blokkeer je die nummerweergave omdat je zelf bij uitgaande oproepen die naar Vodafone zou routeren. En vervolgens ga je er vanuit dat Vodafone wel aan goede screening van nummerweergave van hun klanten doet. Blijkt dat niet het geval dan pak je als bank je biezen en ga je naar een telecom aanbieder die dat WEL goed voor elkaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha