Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-11-2021, 07:31 door Anoniem

Door Anoniem: Ik kan me niet voorstellen dat er naast die 3000 servers die besmet zijn nog een aparte omgeving is waar de klantgegevens op staan en die niet benaderd kan zijn. Ik vind dat niet zo vreemd. Met ruim 1000 filialen in Europa heb je het over maar zo'n 3 servers per filiaal, aangenomen dat alle filialen getroffen zijn. Het is heel goed denkbaar dat ze naast die servers een centraal systeem hebben waar alles bij elkaar komt, en dat de servers in de filialen vooral dienen om gegevens door te sluizen van en naar de centrale administratie, en om bepaalde locale functies af te handelen die voor de centrale administratie oninteressant zijn. Bedenk dat de communicatie met zo'n centraal systeem niet via gedeelde schijven of databaseconnecties hoeft te lopen, het is ook mogelijk dat er remote APIs zijn gedefinieerd, gecommuniceerd wordt dus via strak gedefinieerde berichten die niets overbodigs bevatten (geen grafische opsmuk, geen macro's, alleen de kale letters en cijfers die in artikelnummers, namen en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha