Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-11-2021, 11:42 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Ard van Wiersum: Door Anoniem: "Het allerbelangrijkste zijn onze klanten en na uitgebreid onderzoek kunnen we zeggen dat er geen klantgegevens zijn gestolen’’ Dat is knap dat ze een dergelijke garantie kunnen geven, en interessant dat ze tijd hadden voor zo'n uitgebreid onderzoek op een moment dat je zou verwachten dat het alle hens aan dek voor het herstellen van de systemen zou zijn... Waarom denk je dat het niet alle hens aan dek is om klantvertrouwen te stabiliseren? MediaMarkt bestaat net zoals alle tientallen miljoenen winkels over de hele wereld bij de gratie van iemand (klant) die iets koopt. Jij denkt dat MediaMarkt zich redt door alleen de IT weer op orde te krijgen ?? Als er na die redding alleen nog maar een straathond langs de MediaMarkt loopt om tegen de gevel zijn achterpootje op te lichten is het helemaal definitief failliet. Omdat gedegen onderzoeken wat er is gebeurd en of er gegevens gestolen zijn heel veel tijd kost van schaarse experts. Evalueer een aantal grote ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha