Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Bij mijn woningcoöperatie staat het volgende op de website: "Thuis geven is onze belangrijkste opgave voor de komende jaren. We willen meer doen dan een betaalbaar, kwalitatief goed en duurzaam thuis geven. We willen ook een corporatie zijn die herkenbaar, aanspreekbaar en bereikbaar is voor huurders." 1. Betaalbaar is de woning niet, huur ligt veel te hoog. Dit aankaarten en je hebt het gedaan. 2. Kwalitatief en duurzaam; isolatie en (geheel) dubbelglas kennen ze daar niet. Tijdens de laatste kleine renovatie is meer gesloopt dan dat vooruitgang geboekt is (wanneer ik de huur opzeg, krijg ik daar uiteraard de schuld van: "dat kozijn heeft u beschadigd hoor!") 3. Aanspreken is 'n lastig dingetje, antwoorden krijg je simpelweg niet. Bijvoorbeeld al vijf keer een verzoek gedaan om oude persoonsgegevens verwijderen, van het kastje naar de muur of een nietszeggende reactie. 4. Enige wat voor dit 'bedrijf' telt is dat jij jouw huur voldoet. Stel je een vraag, geen antwoord. Storneer je je huur, binnen 48 uur ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):