Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
In de tijd dat ik nog bij een software huisje werkte duurde het ook ongeveer een week voordat er voor een heel simpele bug een patch was. Dit omdat het bedrijf zich niet kon veroorloven dat er in de patch weer een fout zat. Zo raak je namelijk klanten kwijt. Ik kan me voorstellen dat t bij MS langer duurt om een patch voor IE te maken omdat het product zo gigantisch verweven zit in het OS. Ook kan ik me voorstellen dat FireFox-patches ook ook gigantisch getest moeten worden. Dat controle verhaal van die 255 woorden kun je er inderdaad bij programmeren, maar een kleine verandering op het ene punt kan een heel raar effect hebben op een heel ander punt. Ik hoop voor het bedrijf dat de bug inderdaad al bij hun bekend was voordat hij bekend werd gemaakt op het internet. Hier ga ik ook wel van uit. Aan reacties te horen was de bug nogal ernstig. Daarom kan ik me niet voorstellen dat ze niet eerst heel goed gekeken hebben of ze niet iets anders over het hoofd hebben gezien. Overigens kan ik me ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):