Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door Anoniem:…Kan het niet simpelweg zijn dat iemand die probeert een telefoon aan z'n rabo-rekening te koppelen een tikfout maakt en jouw nummer ingevuld heeft ? Dat iemand een tikfout maakt en dan op jouw nummer uitkomt, komt vaker voor. Dan krijg je inderdaad een waarschuwing dat iemand jouw account probeert te benaderen. Hier is de melding echter dat er al geregistreerd is. Dan is het geen tikfoutje, want ook de authenticatie is al succesvol geweest. Dan zal er authenticatie geweest zijn van een rabo gebruiker (met de rabo scanner, ofzo) . Alleen als de toestelregistratie niet (meer) via een SMS bevestigingscode gegeven wordt , is er wel een koppeling gemaakt met de app op enig toestel, alleen is het telefoonnummer van die rabo-klant niet meer heel duidelijk geverifieeerd. Ik ben geen RABO klant, dus ik ken de koppelingsmethode van hun app aan het account niet. Maar met het verdwijnen van het 'tik de code in die U via SMS ontvangen hebt' , is de koppeling van een _telefoonnummer_ aan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):