Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Vraag voor RABO klanten : Kijk eens op https://www.rabobank.nl/particulieren/service/persoonlijke-gegevens-wijzigen hoe je telefoonnummer kunt wijzigen - daarvoor moet je wel moet authenticeren als gebruiker (met app of scanner), maar waarschijnlijk krijg je geen SMS met code toegestuurd krijgt naar het oude (of het nieuwe) nummer . En dus kun je daar , denk ik, een foutje maken en andermans nummer neerzetten als jouw contact nummer. Dat wil je typisch niet - maar kan m.i. wel gebeuren. Al met al denk ik dat er gewoon een rabo klant is die Erik's nummer per ongeluk heeft ingesteld als zijn/haar nummer. Die klant merkt daar zelf waarschijnlijk heel weinig van - het *missen* van zo'n alert als je een nieuw device koppelt valt niet veel mensen op, als ze amper weten dat ze dat zouden moeten krijgen. En het missen van optionele rabo alerts merk je ook alleen als je echt weet en wilt dat ze die sturen - en je gekozen hebt voor alerts via sms. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):