Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-11-2021, 00:40 door Briolet

Door Erik van Straten: Door Briolet: Maar ook zonder de bank te bellen, zou je een nieuw geregistreerd toestel binnen jouw internetbankieren omgeving moeten zien. Zoals ik schreef, ik heb geen rekening bij de Rabobank en heb het nummer van mijn OnePlus nooit aan de Rabobank gegeven Daar had ik overheen gelezen. (Of alweer vergeten bij het antwoorden). Omdat ik geen nut zie om via deze SMS fraude te plegen, denk ik dat het een legitieme SMS is. En dan denk ik dat de suggestie van anoniem 13-11-2021, 14:35 het meest waarschijnlijk is. Een klant heeft zelf als contactnummer een verkeerd 06 nummer achtergelaten. En die melding was voor die persoon bedoeld. Over het zoeken op de site van de rabobank (of elke andere site): Doe het via een zoekmachine via de "site:" opdracht. In mijn ervaring indexeren zoekmachines een site beter dan een site zelf. Verder hebben zoekmachines veel betere filterfuncties.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha