Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-11-2021, 11:08 door Anoniem

Door Briolet: Door Erik van Straten: Door Briolet: Maar ook zonder de bank te bellen, zou je een nieuw geregistreerd toestel binnen jouw internetbankieren omgeving moeten zien. Zoals ik schreef, ik heb geen rekening bij de Rabobank en heb het nummer van mijn OnePlus nooit aan de Rabobank gegeven Daar had ik overheen gelezen. (Of alweer vergeten bij het antwoorden). Omdat ik geen nut zie om via deze SMS fraude te plegen, denk ik dat het een legitieme SMS is. En dan denk ik dat de suggestie van anoniem 13-11-2021, 14:35 het meest waarschijnlijk is. Een klant heeft zelf als contactnummer een verkeerd 06 nummer achtergelaten. En die melding was voor die persoon bedoeld. Ik heb twee jaar geleden een identieke SMS van de RABO-bank gekregen. Ik had geen rekening bij de RABO. Omdat ik toen nog niet wist dat het terugbellen naar het genoemde nummer niet verstandig is, heb ik toen het nummer in de SMS meteen teruggebeld, kreeg meteen iemand van de helpdesk aan de lijn, aan wie ik het verhaal uitlegde en zij kon ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha