Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: [..] Dus mogelijk is er een verband, want als vele duizenden mensen opnieuw hun telefoons moesten registreren (hetgeen vooral in de eerste dagen kort na zo'n storing gebeurt) , kan de registratie natuurlijk wel eens ergens fout gaan. Ook zonder zo'n storing, er is gewoon best een churn van telefoonnummers bij redelijk wat mensen. De rabo claimt maar lieft 8 miljoen particuliere klanten https://vanallesovergeldzaken.nl/bank-met-meeste-klanten/ (en ING 7.9 miljoen) . Ik gok dat 'nieuw nummer genomen maar niet overal geupdate' de grootste bron is van contactnummer-vervuiling. En ik denk dat je bestaande rabo zaken prima blijven werken als je eens een nieuw nummer neemt maar vergaat dat te wijzigen in de rabo omgeving. (Dat is de vraag voor rabo klanten - stel _dat_ je een nieuw nummer neemt, waar loop je tegenaan qua probleem/werkt niet meer/ als je vergeet dat te updaten in de rabo omgeving ? ) Op de 8M klanten zul je best een churn hebben aan wijzigende nummers, en als er niks echt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):