Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Opnieuw dank voor alle reacties! Op basis van die reacties lijkt het mij toch aannemelijk dat het niet om een fake/phishing SMS gaat, maar dat de SMS die ik ontving daadwerkelijk door de Rabobank is verzonden. Zojuist heb ik 0900-0905 gebeld en, nadat ik na ca. 5 minuten een medewerker (naar verluidt van de Rabobank) aan de lijn kreeg, de zaak voorgelegd. Het kostte mij enige moeite om de medewerker ervan te overtuigen dat ik niet op een fout linkje had geklikt en zelfs geen rekening heb bij de Rabobank. Toen ik de aandacht had van de medewerker, vroeg ik of nagegaan kon worden of mijn telefoonnummer gekoppeld is aan een Rabobank-account, maar die informatie wilde of kon de medewerker mij niet geven (begrijpelijk, ook ik zou de boel kunnen belazeren en/of naar informatie kunnen hengelen). Wel zou de Rabobank dit soort SMS-berichten versturen. De medewerker zegde wel toe na te zullen gaan of mijn telefoonnummer aan een Rabo-account gekoppeld is, en zo ja maatregelen te zullen nemen. Helaas heb ik dus geen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):