Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-11-2021, 19:56 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Bedankt voor de update . Het valt me nog mee, maar vijf minuten uitleg om uit het call script te komen :-) . 5 minuten vind ik wel lang. Het betreft niet een telefoontje naar een standaard helpdesk, maar naar een helpdesk die speciaal voor fraude ingericht is. Het nummer vind je niet gemakkelijk bij de rabobank. Hij wordt alleen vermeld op pagina's die over fraude gaan. En blijkbaar gebruikt wordt in waarschuwingen over fraude. Dan verwacht ik dat ze ook iemand achter de telefoon zetten die hier in gespecialiseerd is. Ok , wel een punt , maar dan nog zal het callscript van deze helpdesk gericht zijn op 1) rabo klanten die gewoon het bericht niet snappen maar schrikken dat het komt als ze net een device hebben toegevoegd. 2) rabo klanten die werkelijk gephished zijn en voor wie dit de laatste kans is om schade te voorkomen of beperken. Niet-klanten zoals Erik die een verkeerde SMS gekregen hebben zitten dan waarschijnlijk niet vooraan in de flowchart van vragen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha