Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-11-2021, 11:01 door [Account Verwijderd]

Er is op het gebied van frequent signaleren aan de klant veel veranderd. Ik kan mij van de ING (mijn bank) niet meer herinneren of er in 2019 en daarvoor actief werd gewaarschuwd voor digitale bankfaude. Nu is dat wel het geval. Op de inlogpagina staat in een tekstkolom een waarschuwing te lezen boven de velden voor invoer van gebruikersnaam en wachtwoord. Klein negatief detail: die waarschuwingstekst maakt plaats voor een kennisgeving als er onderhoud wordt gepleegd. Al met al is het dus beangstigend te lezen hoe sluw social engineering is geworden. Ik krijg de indruk dat de criminele sector zich gedegen laat informeren door niet zo integere gedragskundigen (psychologen) hoe deze vorm van fraude succesvol te laten zijn. Als dit zou blijken na onderzoek, is er hier ook weer een verweving van de onderwereld met de bovenwereld - zoals in de georganiseerde misdaad - gaande.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha