Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het wordt hoog tijd dat het probleem neergelegd wordt daar waar het thuis hoort: De Telecom providers. Zij maken spoofing mogelijk waardoor vele mensen ernstig misleid worden. Het wordt hoog tijd dat banken zelf maatregelen nemen die de kans op schade verkleinen. Afgaande op alle beschrijvingen van hoe dit soort fraude heeft plaatsgevonden de slachtoffers vaak heel snel nadat het is misgegaan gaan twijfelen over de gang van zaken, dan de bank bellen maar al te laat zijn. Wat in ieder geval ASN doet is daarom heel zinvol: werk met redelijk lage dagelijkse limieten (standaard €1000 bijvoorbeeld), geef klanten de mogelijkheid om die online (ook tijdelijk) te verhogen, maar bouw een vertraging in van 4 uur (kantoortijd, dus uren dat de bank niet bereikbaar is tellen niet mee) voordat die verhoging actief wordt. De meeste slachtoffers hebben dan tijd om bij zinnen te komen, de bank te bellen en grotere schade te voorkomen. Dat beperkt meteen ook wat de bank te vergoeden heeft. Door Ard van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):