Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2021, 08:56 door Briolet

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Het wordt hoog tijd dat het probleem neergelegd wordt daar waar het thuis hoort: De Telecom providers. Zij maken spoofing mogelijk waardoor vele mensen ernstig misleid worden. vertel hoe moeten ze dat doen :) Heb deze vraag de laatste 2 weken al meerdere keren gesteld maar tot nu toe zijn het steeds mensen die dit roepen maar dan niet weten hoe het telefonienetwerk werkt. Blijkbaar snap jij hoe het telefonie-netwerk werkt. leg ons dan eens uit waarom het technisch niet mogelijk zou zijn om dit aan te pakken.… Ik heb zelf geen idee wat er 'gespoofed' wordt, maar als dat alleen het nummer is, dan zal dat niet echt werken. IK herken b.v. het nummer van de bank niet. Het is toch vooral het verhaal van de beller die het vertrouwen moet geven. Qua preventie: De beller kan een nummerveld meegeven en een tekstveld. Mijn telefoon laat het nummer niet zien als er ook een tekstveld meegestuurd wordt. In dat tekstveld kun je tekst plaatsen die aan een bank gerelateerd kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha