Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2021, 13:22 door [Account Verwijderd]

Wachtwoordregels - even lachen - want ik herinner mij nog goed dat ik ooit werd geattendeerd op het periodiek veranderen van mijn wachtwoord op een inlogpagina. Mea culpa, want ik had er helemaal niet meer aan gedacht. Het was dacht bij de ING, kan ook Visa/ICS zijn geweest. Het ging keer op keer fout met de melding dat het wachtwoord niet voldeed o.i.d. De exacte melding weet ik niet meer, maar ik kon dus niet meer inloggen. Ik had daarop gebeld naar de desbetreffende financiële dienstverlener, en na nogal wat heen en weer gevraag kwam de aap uit de mouw: pas als ik ingelogd was kon ik lezen dat het wachtwoord aan bepaalde eisen moest voldoen... (als ik er nu aan terugdenk schiet ik dus in mijn lach, maar indertijd was mijn gedachte: Je moet toch wel een uilskuiken zijn als webbeheerder om dát te verzinnen!) Opmerkelijk: Het kan niet anders als dat ik wel héél erg toevallig voorheen wel aan de wachtwoordeis had voldaan zonder kennisname van de eis op zich, maar dit is wel hét voorbeeld van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha