Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2021, 21:28 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Het ging keer op keer fout met de melding dat het wachtwoord niet voldeed o.i.d. De exacte melding weet ik niet meer, maar ik kon dus niet meer inloggen. Ik had daarop gebeld naar de desbetreffende financiële dienstverlener, en na nogal wat heen en weer gevraag kwam de aap uit de mouw: pas als ik ingelogd was kon ik lezen dat het wachtwoord aan bepaalde eisen moest voldoen... . Dat is vast zodat een eventuele aanvaller de wachtwoordregels niet zomaar kan zien, of iets vergelijkbaar doms. Het is te lang geleden, maar heel vaag herinner ik mij iets van dat na invoer van mijn oude wachtwoord ik werd verzocht een nieuw wachtwoord in te voeren. Dus een aanvaller moet dan wél mijn oude wachtwoord correct invoeren. In mijn geval is dat een behoorlijk gepuzzel want ik gebruik absoluut minimaal 10 tekens en nooit minder dan 15 tekens voor websites met gevoelige persoonlijke informatie. Financieel etc.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha