Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-11-2021, 15:42 door [Account Verwijderd]

Door Toje Fos: Door Ard van Wiersum: Jammer dat er niet in detail wordt getreden t.b.v. de argeloze bezoekers en/of potentiële klanten van deze websites. Ik vind dat hier echt wel name and shame toegepast mag worden. Je mag er als klant toch wel op vertrouwen dat de gegevens die jij in goed vertrouwen deelt met zo'n webshop niet worden blootgesteld aan malversatie of erger omdat de betreffende webshop te weinig aandacht heeft (gehad) voor een veilige webomgeving t.b.v zijn klanten?... In ieder geval geen creditcardgegevens laten opslaan bij sites..(knip)... Dat is een belangrijke opmerking. De enige webshop die ooit mijn, overigens allang niet meer in gebruik zijnde creditcardnummer had, was Amazon.com. Een optie is ook om een Paypal account af te sluiten en die alleen je creditcard te laten belasten, zodat betalingen via hen lopen. Zo heb ik dat nog jaren lang gedaan totdat ik van Creditcardverstrekker Visa/ICS geen 2FA SMS meer ontving voor inlog controle op mijn ICS-account. Toen heb ik mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha