Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik vond https://www.fca.org.uk/news/warnings/finance-hub-clone-fca-authorised-firm Zo te lezen heb je te maken met zo'n clone firma . Heb je een NL nummer ook, of heb je om de één of andere reden een UK nummer ? Zoek eerst uit of je een heel gesprek kunt opnemen - als je wilt klagen bij de financial conduct authority zal dat erg nuttig zijn, dat er dan bewijs is wat er aangeboden wordt of wie ze claimen te zijn . Ah - en je schreef al dat je dan veel persoonlijke gegevens moet invullen waar je niet op zit te wachten. Ik denk dat het klaag-pad dan snel ophoudt : "Hallo, ik wil klagen. Ik zeg niet wie ik ben, maar ik wil dat jullie bedrijf X sluiten" (of telefoon van afsluiten, of vervolgen of wat dan ook ). Daar gaat echt niemand voor rennen. Je andere optie is denk ik zoeken hoe je je telefoon zelf dat of dergelijke +44* ? ) nummers kunt laten blokkeren/ silent ring/ direct to voicemail kunt laten sturen. Dan doe ik de aanname dat je nooit of vrijwel nooit _echte_ bellers uit de UK krijgt. Hier ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):