Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als je als 'slachtoffer' het leuk vindt om die gast zijn tijd te verspillen met een nutteloos telefoongesprek, dan moet je zo lang mogelijk blijven kletsen. Linksom of rechtsom, het kost het callcenter tijd en dus geld. Maakt niet uit hoeveel geld ze hebben, maar iedere cent die ze nutteloos verspillen is mooi meegenomen. Ook is de callcentermedewerker gedurende de tijd die hij met jou belt 'kaltgesteld'. Al hebben ze een miljoenmiljard medewerkers in dienst, ieder eentje die een tijdje uitgeschakeld is, is weer mooi meegenomen. Nouja ligt er natuurlijk een beetje aan hoe die medewerkers betaald worden. Voor hetzelfde geld zijn het slaaf arbeiders die alleen betaald krijgen als ze scoren, en ben je nu bezig een in armoede levend gezinnetje nog verder de afgrond in te helpen omdat pa of ma s'avonds zonder geld thuiskomt omdat ie alleen mensen als jij aan de lijn gehad heeft... geen eten op tafel vandaag.
Beschrijf je klacht (Optioneel):