Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2004, 16:46 door Anoniem

Door Anoniem Door Anoniem je zou natuurlijk ook even kontakt op kunnen nemen met chello, als je tenminste brereid bent om een uur aan de lijn te wachten tot je aan de burt bent, en dan eens aan hen vragen waarom ze niet eerst een offieciele waarschuiwing hebben gestuurd en meteen je account afsluiten, zover ik me herinner is het zo dat isp's in nl eerst een waarschuwing geven, en pas als je dan niets doet, dat ze dan je account pas sluiten. hmmmmm kheb ook chello maar asl ik problemen heb met mijn acount en ik bel eventjes naar chello wordt ik binnen 2 minuten geholpen:S......... Toen ik nog chello had vertelden ze me doodleuk dat ik het zelf mocht uitzoeken simpel omdat zij het probleem van de meer dan super trage verbinding niet konden en wilden oplossen. (1731 aansluitingen op 1 band)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha