Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Zojuist ontving ik de volgende SMS van Rabobank: Uw telefoonnummer zoals bekend bij Rabobank is verwijderd. Klopt dit niet? Neem dan contact op met uw Rabobank. Nb. zonder telefoonnummers of links er in. Ik weet nu vrijwel zeker dat mijn telefoonnummer eerder van iemand anders was en dat dit nu ontkoppeld is van diens Rabobank-rekening (ik ben geen klant van de Rabobank). De SMS die ik bovenaan deze pagina beschreef was dus hoogstwaarschijnlijk niet fake. Dank voor de update . Ook een goede SMS - een eventuele echte klant wordt niet getraind om informatie uit de sms te gebruiken voor navraag . Maar mocht het nummer van de echte klant onterecht ontkoppeld zijn genoeg om te gaan inloggen of bellen . En mocht je 'm krijgen zonder dat je - zoals in jouw situatie - zelf het probleem gemeld hebt , staat er ook niks in om je zenuwachtig te maken over phishing , alleen een melding waarvan je kunt denken "huh waarom krijg IK dat " Misschien ooit nuttig om te weten dat dit 'update van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):