Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-12-2021, 13:22 door [Account Verwijderd]

Door Erik van Straten: Zojuist ontving ik de volgende SMS van Rabobank: Uw telefoonnummer zoals bekend bij Rabobank is verwijderd. Klopt dit niet? Neem dan contact op met uw Rabobank. Nb. zonder telefoonnummers of links er in. Ik weet nu vrijwel zeker dat mijn telefoonnummer eerder van iemand anders was en dat dit nu ontkoppeld is van diens Rabobank-rekening (ik ben geen klant van de Rabobank). De SMS die ik bovenaan deze pagina beschreef was dus hoogstwaarschijnlijk niet fake. Lastig is dit. De communicatiemogelijkheden zijn door IT erg uitgebreid vergeleken met hoe het was in het PTT tijdperk. Hoe kun je nu toch verder voorkomen als serviceverlener dat je de consument niet in verwarring brengt? Naar ik begrijp worden opgeheven abonneenummers gedurende een bepaalde tijd non-actief gehouden alvorens deze opnieuw in gebruik te nemen. Moet die termijn dan niet verlengd worden? Of moeten we overgaan tot volledig wissen van tel. nrs.? Is misschien ook een optie er nog een nummer aan toe te voegen? Ik bedoel: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha