Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Ard van Wiersum: Door Erik van Straten: Zojuist ontving ik de volgende SMS van Rabobank: Uw telefoonnummer zoals bekend bij Rabobank is verwijderd. Klopt dit niet? Neem dan contact op met uw Rabobank. Nb. zonder telefoonnummers of links er in. Ik weet nu vrijwel zeker dat mijn telefoonnummer eerder van iemand anders was en dat dit nu ontkoppeld is van diens Rabobank-rekening (ik ben geen klant van de Rabobank). De SMS die ik bovenaan deze pagina beschreef was dus hoogstwaarschijnlijk niet fake. Lastig is dit. De communicatiemogelijkheden zijn door IT erg uitgebreid vergeleken met hoe het was in het PTT tijdperk. Ook POTS nummers werden en worden gerecyled , na een afkoel periode . Heel erg pech als je het nummer van een nachtcafe, pizzeria , BBS e.d. kreeg , want de update frequentie van papieren telefoonboeken was niet heel hoog - en van mensen hun eigen adresboek nog minder . Hoe kun je nu toch verder voorkomen als serviceverlener dat je de consument niet in verwarring brengt? Naar ik begrijp ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):