Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-12-2021, 17:31 door Anoniem

Hier de topic starter. Ik had een Nokia 2256 4G gekocht, omdat in maart 2022 3G vervalt en ik dan op 4G wil zitten, en niet op 2G Ik heb een KPN SIM-only. Er zijn enkele bel-bedrijven die die mobiel met een KPN SIM aanbieden. Dus ik dacht dat dat wel goed zou zitten. Echter ik heb in 3 weken tijd nooit 4G op die mobiel gekregen, wat ik ook met de instellingen probeerde. De KPN gebeld, die konden mij ook niet vertellen waarom het niet werkte (ik neem aan dat als zij weten dat de Nokia 225 4G bij KPN-4G niet werkt of dat mijn SIM 4G niet toestaat, zij mij dat verteld zouden hebben). Ik begon te vermoeden dat de betreffende mobiel voor 4G-Volte een defekt had. Toen ik op internet verder ging zoeken vond ik info die uitlegde dat voor elke mobiel-type voor 4G-Volte door de provider in de provider-software een aanpassing gemaakt moet worden. Tot voor kort schijnt er een KPN-lijst geweest te zijn met werkende mobiel-typen, die is echter verdwenen. Ik heb de Nokia 225 4G terug gebracht naar de winkel, omdat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha