Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-07-2004, 05:44 door Rene V

Door Anoniem Door Anoniem Chello heeft de hoogste downtijden. Duur t.o.v. overige aanbieders. In dichtbevolkte gebieden de meeste gebruikers per band Een niet adequate en kennishebbende helpdesk. Elk probleem wordt vanuit gegaan dat dit bij de gebruiker ligt. enz enz. En voor die poster met het argument datalimiet. KPN is ca. 30 % duurder dan BBnet (de andere adsl verstrekker) en deze heeft veel mogelijkheden om een datalimiet vrije i'net verbinding te krijgen. Verbindingen die weinig downtime en lagere kosten hebben. snap geen bal van wat je zegt knakker... Terug naar school gaan een optie? Of indien je nog scholier bent... daadwerkelijk de lessen bijwonen? Zou kunnen helpen. En even terzijde.. over Chello.. ik heb er gewerkt.. ben hard gillend weggerend daar. Het is een klote provider, arrogant, niet klantvriendelijk, jagen hun eigen personeel weg, geen goede tools om mee te werken (alles is verouderd), administratie heeft altijd gelijk (ook al hebben ze het niet), veel in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha