Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Ard van Wiersum: Dit is toch wel een dramatisch teken aan de wand. Ik kan mij niet aan de veronderstelling onttrekken dat zoiets gebeurt op advies van de IT die het netwerk in onderhoud heeft. Het doet mij ook een beetje denken aan het bedrijf waar ik werkzaam was 21 jaar geleden, die voor de nacht van 31 december 1999 op 1 januari 2000 hadden geregeld dat de IT een extra oogje in het zeil hield voor het geval de veronderstelde en gevreesde millennium bug zou toeslaan. Dat werd bij elk, zich respecterend, bedrijf gedaan! Mijn bedrijf had dat indertijd vooraf al uitgesloten. Controleren, inventariseren en waar nodig verhelpen/voorkomen voordat de datum aangebroken was. En dat hoefde uiteindelijk maar op een handjevol (<30) plekken in de verschillende stukken hard- en software die we hadden. Dus die nacht was er geen extra oogje nodig van de IT. Het is maar hoe je je werk doet en voorbereid. Het grote verschil tussen de milleniumbug en Log4j is, dat de mileniumbug ruimschoots op tijd ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):