Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2022, 18:53 door Anoniem

Kan uit eigen ervaring spreken als consument bij een bank (niet ABN AMRO) nadat ik een verzoek had gekregen om informatie aan te leveren voor het vastleggen middels Common Reporting Standard (CRS) controle woonplaats waarbij gegevens gedeeld zouden worden met belasting dienst en Amerikaanse overheid onder de Foreign Account Tax Compliant Act. (FATCA). Informatie benodigd volledige naam, adres, geboortedatum huwelijkstaat, BSN en kopie van ID en handtekening. Of ik het even per post wou terugsturen. Ofwel voor controle of ik belasting schuldig was in amerika of toch enkel nederland. (waarschijnlijk omdat 90% van mijn aankoop transacties via buitenland verlopen want tja lockdown.. Aanvraag daarop genegeerd want er stond niks in mijn digitale notificaties bij de bank dus echtheid niet aangetoond. Twee weken later een herrinering per post en eindelijk een notificatie in mijn dashboard. Vervolgens meteen gemailed niet mee te werken aan verzoek in huidige vorm en enkel gegevens aan te leveren als de bank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha