Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-01-2022, 16:57 door Anoniem

Door Anoniem: Als ik het goed begrijp, is er bij ING dus geen SMS-code nodig bij het overboeken van spaarrekening naar betaalrekening. Uit deze gebeurtenis blijkt heel duidelijk dat dit erg naïef is van ING!!! En bijvoorbeeld SNSbank vereist volgens mij wél een code bij overboeken van spaarrekening naar betaalrekening. Daarom is Kifid weer eens partijdig in het voordeel van de bank. Hoewel de klant ook het nodige te verwijten valt, behoort zo'n klant naar mijn inzicht in dit geval minstens de helft van het verloren bedrag van de bank terug te krijgen. Had de bank het beter beveiligd door ook voor overboekingen van spaarrekening naar betaalrekening een SMS-code te eisen, dan was deze fraude waarschijnlijk niet gebeurd. Ik zit bij de SNS en heb er meerdere rekeningen waaronder 2 betaal en 2 spaar rekeningen... het grappige is ik kan NIET vanaf de spaarrekening een bedrag overmaken naar iemand anders alleen naar mijn eigen gekoppelde betaal rekening. Daar krijg ik alleen geen melding bij daar het mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha