Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2022, 15:43 door Anoniem

Door Anoniem: De bank zou zich moeten beperken tot het oplossen van veiligheidsproblemen in hun eigen systeem, zoals bijvoorbeeld authenticatie voor telebankieren dmv bankpas en pincode. Dit is een veiligheidsprobleem in hun eigen systeem. Die user-interfaces van die systemen zijn volledig en uitsluitend bedoeld om door mensen gebruikt te worden. Als daar veel mee misgaat volstaat de user-interface niet voor het doel waarvoor die gemaakt is. Als dat tot toegang tot onbevoegden en verlies van geld leidt is dat per definitie een dijk van een veiligheidsprobleem. Ja maar niet in het systeem van de bank. Als er voortdurend mensen op straat beroofd worden van hun contante geld dan gaan we ook niet het contante geld afschaffen of het gestolen geld vergoeden. Waar ik op doel is het krankjoreme systeem van de ABN (en sommige andere banken) dat het inloggen op de telebankieren omgeving geauthenticeerd wordt met pinpas en pincode (in combinatie met een reader/calculator). De consequentie daarvan is dat om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha