Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik had t-mobile glasvezel opgezegd. Telefonist vroeg me waarom. Ik zeg u ondersteund geen ipv6. Ze begrepen niet wat ik bedoelde. Ook niet na pogingen om het uit te leggen. Ik heb, toen voor ADSL nog een dubbel abonnement moest worden afgesloten, een met je provider en een bij KPN voor de verbinding, een keer meegemaakt dat de verbinding weggevallen leek te zijn, maar pingen lukte wel. Wat experimenten met verschillende packet sizes leerden dat er een component in de verbinding zat die pakketten boven een bepaalde grootte stilletjes liet vallen. Bij de helpdesk van KPN beleken zowel de eerstelijns- als tweedelijns-medewerker voor ADSL geen benul te hebben dat netwerkverkeer in pakketjes opgedeeld wordt. Tegen de tijd dat (na dagen) een derdelijns-helpdeskmedewerker me terugbelde was de storing al spontaan(?) weer hersteld. Het probleem hier is dat IT zo makkelijk opgeschaald kan worden. Een tien keer zo groot bedrijf heeft daardoor niet tien keer zoveel mensen met diepgaande kennis van zaken ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):