Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ziggo heeft inmiddels een handleiding on-line gezet voor het aansluiten van een eigen modem https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/wifi-modems/eigen-modem De link begint met een postcode check. Als blijkt dat je een eigen modem kunt gebruiken, zoals bij mij, krijg je pas de uitgebreidere instructies te zien. o.a wat je moet aanleveren om van Ziggo de SIP inlogcodes te krijgen voor telefonie. Vraag: Kan ik ook de Ziggo telefoniediensten gebruiken met mijn eigen modem? Antwoord: Ja, dat kan. Je moet dan natuurlijk wel een abonnement hebben voor onze telefoniedienst: Ziggo Vast Bellen. Ook is het belangrijk om te controleren of je eigen modem specifiek de telefoniedienst van Ziggo ondersteunt. Vraag dit na bij de fabrikant voor je het modem aanschaft. Als het modem Ziggo Vast Bellen ondersteunt, zijn al onze reguliere telefoniediensten voor je beschikbaar. Echter, onderaan deze mededeling staat in het klein gedrukt: Op dit moment zijn er nog geen modems bij ons bekend die onze Ziggo telefoniedienst ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):