Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Nog twee nostalgische anecdotes: • Een bankfiliaal haalde aan de lopende band als iemand geld op kwam nemen het geld van de rekening van haar tweelingzus, en andersom, ondanks dat die twee er een punt van maakten om heel duidelijk te zijn wie ze waren en om welke rekening het ging. De medewerkers dachten iedereen wel te kennen en het zelf wel te weten. • Mijn moeder liep er jaren achtereen regelmatig tegenaan dat haar bank haar geen geld op wilde laten nemen. Ze hadden namelijk heel goed onthouden wie haar echtgenoot was, maar vergaten voor het gemak consequent dat die twee gescheiden waren en dat zij er niet meer op aangesproken kon worden als hij rood stond. Ze kreeg elke keer uiteindelijk toch haar geld, maar elke keer na hetzelfde gezeik. Verder duurden overboekingen dagen, moest je de deur uit om een giro op de bus te doen, kon je geen online aankopen doen, kon je niet vlak voor de aankoop het saldo van je betaalrekening even aanvullen uit je spaarrekening.
Beschrijf je klacht (Optioneel):