Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-02-2022, 12:45 door Anoniem

In principe niet, hoewel ik bijv. Ziggo moeilijk tegen kan houden om hun modem dat ik gebruik te updaten. (hoewel Ziggo is niet de fabrikant ervan) Maar ik bedoel maar: het hangt er denk ik vanaf over welk apparaat het gaat, en hoe de situatie is. Er bestaat een risico dat er net wordt ge-update op het moment dat ik het ding gebruik of net wilde gaan gebruiken, en dan moet ik op het update-proces wachten. Verder mag je apparaten meestal niet uitschakelen tijdens het update-proces of anders is het over en uit. Dus ik doe het liever zelf op het moment dat het me uitkomt, rekening houdend met de urgentie van de update en dus met alle verstrekte informatie over wat de update precies inhoudt. Gaat het niet om security en ben ik tevreden met hoe het apparaat nu werkt, dan kan zo'n update bij mij lang wachten, want het kan altijd heel toevallig eens een keer fout gaan. En dan ben je dus de klos, tenzij je toch eigenlijk al een nieuwe wilde kopen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha