Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anton Bleekers: maar.... Je veronachtzaamt met je opmerking: 'uit de heup schieten' toch een beetje het feit dat hoewel hier sprake is van een incident, dit afschuw veroorzaakt bij elke rechtgeaarde ICT'er die zijn vak verstaat. En daar draait het hier om. Het is hier een ICT security website en geen website die gebed is in de medisch maatschappelijke dienstverlening. Dus in aanmerking genomen de ICT achtergrond 'verdient' dit incident echt alleen de kwalificatie: Bagger. Wij zijn het wel eens hoor. Waar ik op aansloeg was het gebrek aan nuance. En dan vooral de reacties dat het allemaal zo simpel zou zijn en dat dat op een achternamiddag tussen de koekjes en de thee zo te regelen zou zijn. Ik heb cijfers gezien van de dagelijkse instroom en uitstroom van uitzendkrachten en ander tijdelijk personeel, en geloof me: je moet een dijk van een organisatie hebben om dat te kunnen managen. Alleen al het opzetten van zo'n zware backoffice is een mega-klus. Laat onverlet dat er dingen voorgevallen zijn die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):