Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De AP is gewoon niet in staat om technische vraagstukken goed te beoordelen. Ze willen wel heel veel juristen maar geen technici in huis hebben. Dan vraag je om wonderlijke vreemde uitspraken. Eigen apparatuur (BYOD) is niet het probleem mits je maar naar een virtuele interne desktop doorsluist. Daar zijn standaard oplossingen voor zoals met Citrix en VMware. Dienstverleners zouden die als standaard in de portfolio moeten hebben. Op dat moment is de vraagstelling met coronasystemen ineens heel anders. - kan er aan een virtuele GGD desktop aangelogd worden j/n - is er binnen de virtuele desktop de corona applicatie apart afgeschermd j/n - hoe is het beheer naar die corona app via een IAM (identity Access Management) systeem ingeregeld. Pas daarna komen de technische details met de uitzonderingen en aandachtspunten. Dat het omgedraaid wordt en eerste naar technische details en uitzonderingen gegaan wordt is veeg teken. De AP faalt volledig in de advisering en daarbij is de technische invulling via ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):