Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-02-2022, 15:53 door Anoniem

Door Anoniem: Ik snap niet helemaal wat het voor zin heeft om de identiteitsgegevens van een telefoon te gebruiken als identiteit van de beller... Het hoeft toch helemaal niet de houder van het abonnement te zijn die belt? Bij ons staan alle zakelijke telefoons op een en dezelfde naam, die van de tekeningsbevoegde van het bedrijf. Als dan iemand met zijn/haar zakelijke mobiel 112 belt dan gaan ze er toch hoop ik niet van uit dat het deze persoon is die belt?? Je hoop van niet -maar aangezien de bron van die gegevens de telecom providers zijn, kunnen die inderdaad informatie meesturen dat het een zakelijk abonnement betreft - waarop de centralist kan vragen of de beller wel of de persoon is. Dat soort dingen krijg je nooit 100% perfect - maar als je voor 60 of 80% goed zit en alleen maar hoeft te klikken dat de beller degene is die in het scherm staat vallen een hoop fouten weg . (bent U maria sophie - ja -> klik dat de beller klopt ). Dan hoeven ze alleen de niet-kloppende zoals zakelijke abo's op de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha