Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-02-2022, 12:50 door Anoniem

Door Anoniem: Snap ik. Ik heb gekozen om geen daltarief te hebben. De dalmeter heeft NIET gelopen vanaf vorig jaar juli tot aan dit jaar januari. Daarna is de meter incidenteel aan het lopen. Dit gemeld en vandaag wordt de meter vervangen, want „Hij is stuk.”. Maar zelfs de leverancier van de meter kan niet verklaren waarom dat het telwerk heeft gelopen zonder dat TF-signaal. Ik had gehoopt dat iemand dat hier wel kon toelichten. Naast het attenderen dat het bij mij gebeurt een signaal is dat bij andere, die het ook onzin vonden om iets dat niet kapot is te vervangen, tot een controle noodzaakt. Bij mij lijkt niet het dagtarief, maar het nachttarief de hele tijd door te lopen. Maar als het bij jouw af en toe wisselt: misschien woont er in je wijk een prutser die af en toe zelf een TF-signaal op het net zet om zijn eigen meter te manipuleren en niet in de gaten heeft dat ie niet alleen bij zichzelf maar in de hele buurt meters aan het manipuleren is? Vooral als je niet al te dicht bij het energieleverende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha